Rapidshare bez čekacích lhůt

Pokud chcete vědět více o tom, jak moci stahovat z Rapidshare neomezeně a bez premium účtu, tak klikněte na tento odkaz:
Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ

sobota 20. října 2007

Achich jo...


Achich jo...
Vypadá to, že znovu budu muset bojovat o kvalitní čtenáře...
Byla jsem se podívat na svém prvním blogu...a narazila na pár komentářů....které se mi ani nechce vypisovat...
Holt s nárůstem počtu čtenářů se úměrně snížila jejich průměrná inteligence...
Takže jedno vím přesně...Java hry na tomhle blogu nebudou...bude to zase blog pro užší, ale kvalitní skupinu čtenářů, jako jste vy...
Poslední dobou jsem byla z vývoje situace na svém prvním blogu tak znechucená, že jsem se do psaní článků (teď už velmi zřídkavých) musela hodně nutit a většinu komentářů z poslední doby jsem nečetla vůbec...
Jejich autorům se tímto omlouvám, ale prostě jsem neměla sílu hledat kvalitní komentáře v tom sajrajtu kolem nich...
Teď to tedy zase rozjedu od začátku a tak, jak by to mělo být... třeba se opět sejdou lidičky, které bude zajímat to, co tady píšu...a ne jestli jim pošlu na mobil hru...

Žádné komentáře: