Rapidshare bez čekacích lhůt

Pokud chcete vědět více o tom, jak moci stahovat z Rapidshare neomezeně a bez premium účtu, tak klikněte na tento odkaz:
Z RAPIDSHARE.COM NEOMEZENĚ

čtvrtek 18. října 2007

Tak...a ted bydlim tady...

Ještě, než začnu psát normální články, chci, odůvodnit změnu svého poskytovatele blogu...
Blog.cz je hodně šikovný sever, ale má několik nedostatků...
Jedním z nich je nemožnost umístění reklamy na blog....no nemračte se na mě, ale, kdo z vás, kteří píšete nějaký web by si s tím, kromě pocitu dobře odvedené práce a radosti ze vzrůstající návštěvnosti taky nechtěl občas přivydělat nějakou korunu...
Třeba na rychlejší a kvalitnější připojení k internetu...mimochodem O2 ož mi docela dost leze na nervy, ale ted jsem k nemu uvazana jeste na deset měsíců, protože jsme si pořídili O2 Trio.
Další důvod, proč od tohohle severu beru roha je poslední dobou jeho poruchovost...posledních pár týdnů je o nervy tam dávat nějaký článek a ještě nedejbože s obrázky...
Zatím dvě věci, ale dost nepodstatné se mi moc nelíbí tady...
Tady je totiž trochu jiná struktura, než na kterou jste byli zvyklí na starém blogu...
V podtatě tu nejsou rubriky, ale jen archiv, takže články tu jsou řazeny podle data zveřejnění a ne podletématu, což možná ze začátku bude působit potíže, ale věřím, že jde jen o zvyk...
Druhá věc je ... pro mně tolik oblíbená...grafika... na starém blogu jsem si vás naučila na leckdy až kýčovité grafické zpracování...
Tady to nepujde...tady si muzu vybrat z nekolika sablon, a upravit jejich barvy. teda je mozne upravova i html, ale asi to neudelam. jsem tak trochu vycurana...jednak grafiku je potreba docela casto menit, aby se neokoukala a jednak temi obrazky se vyrazne prodluzovala doba nacitani blogu, takze pokud chcete líbivy desing, tak musite na stranky www.verik623blog.ic.cz
Tam totiž budu dávat větší skupiny obrázků, jako textury, pozadí, tapety...tady bude vždycky jen ukázka a odkaz na příslušnou galerii.
Zkrátka tenhle blog bude prvoplánově textový a článkový...
Tak doufám, že se vám tu bude líbit a že sem budete chodit všichni a rádi...
Vaše
verik623

1 komentář:

Zaltanar Ulivar řekl(a)...

Ahoj
S tím blog.cz máš pravdu, také mi dost vadí jeho poruchovost, někdy je to vážně k nevydržení. Taky proto jsem si udělala druhý na Bloggeru a jsem s ním naprosto spokojená. Jinak, rubriky sem dát jdou, nic na tom není. Viz.-( www.gabriella-9.blogspot.com )
Pokud chceš s něčím poradit, tak napiš...